Regulamin Wyjazdów z PyraBUS

  1. Jak rezerwować miejsce? Rezerwacje miejsca na naszych wyjazdach można dokonać przez naszą stronę internetową, wysyłając e-mail lub dzwoniąc pod numer 691310400
  2. Zaliczka i umowa. Aby zarezerwować miejsce, wymagana jest wpłata zaliczki na wskazane konto. Płatność oznacza akceptację regulaminu. Brak wpłaty zaliczki lub niepodanie niezbędnych danych oznacza rezygnację z udziału.
  3. Odwołanie wyjazdu. Zastrzegamy sobie prawo do odwołania wyjazdu z powodu okoliczności niezależnych od nas lub braku osiągnięcia minimalnej liczby uczestników. W takim przypadku nie przysługuje odszkodowanie, a wpłacona kwota zostanie zwrócona.
  4. Zasady zwrotu zaliczki. W przypadku rezygnacji z wyjazdu, nie ma zwrotu zaliczki w okresie krótszym niż 10 dni przed terminem wyjazdu (dotyczy wyjazdów do 400 zł). Przy droższych wyjazdach okres ten wynosi 20 dni. Zwrot zaliczki jest możliwy po znalezieniu zastępczego uczestnika.
  5. Ubezpieczenie NNW. Ubezpieczenie NNW jest obowiązkowe dla wszystkich uczestników i obejmuje nieszczęśliwe wypadki, wypadki komunikacyjne oraz koszty leczenia.
  6. Zmiany w programie. Możemy dokonywać zmian w programie wyjazdu z powodu okoliczności niezależnych od nas.
  7. Cena wyjazdu. Cena wyjazdu może ulec zmianie w przypadku akceptacji zmian proponowanych przez uczestników i zatwierdzonych przez nas.
  8. Harmonogram wyjazdu. Dostępny na naszej stronie internetowej oraz na Facebooku.
  9. Punktualność. Punktualność jest ważna. Spóźnieni uczestnicy muszą zapłacić za niewykorzystane miejsce w busie, chyba że jest to spowodowane ważnymi przyczynami i zgłoszone telefonicznie z wyprzedzeniem
  10. Bezpieczeństwo na drodze. Zawsze zapinamy pasy bezpieczeństwa i przestrzegamy przepisów ruchu drogowego.
  11. Ceny i zmiany cenników. Ceny biletów i usług mogą ulec zmianie, ale zawsze dostarczamy aktualne cenniki przed wyjazdem.
  12. Odpowiedzialność za szkody. Uczestnicy ponoszą odpowiedzialność finansową za wszelkie szkody wyrządzone w busie lub innych miejscach.
  13. Zakaz spożywania lodów i otwartych napojów w busie.
  14. Faktury. Osoby lub firmy, które potrzebują fakturę za nasze usługi, muszą zgłosić taką potrzebę przed wyjazdem, podając niezbędne dane.
  15. Korespondencja. Nasza korespondencja odbywa się głównie drogą mailową i telefoniczną
  16. Stan zdrowia. Uczestnik deklaruje, że jest w dobrym stanie zdrowia, aby wziąć udział w transferze..
  17. W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.